Nasıl Sipariş Oluşturabilirim

 

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)

 

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayabilirsiniz.

 

3- Siparişinizde kullanabileceğiniz hediye çekiniz var ise, hediye çekleri alanına kodu yazarak ekle butonuna basın ve 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın.

 

4- Adres bilgilerinizi doğru bir şekilde doldurun ve kaydet tuşuna basın.

 

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

 

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın ve işlem tamam.

 

 

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

 

Siparişiniz tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mailleri tarafınıza gönderilir.

 

1. Sipariş tamamlanınca “Siparişiniz Alınmıştır” bilgilendirme maili

 

2. Siparişiniz hazırlanmaya başlandığında ""Siparişiniz Paketleniyor"" bilgilendirme maili

 

3. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz Kargoya Verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i

 

 

Hediye Çekimi nasıl kullanabilirim?

 

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)

 

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayabilirsiniz.

 

3- Siparişinizde kullanabileceğiniz hediye çekiniz var ise, hediye çekleri alanına kodu yazarak ekle butonuna basın ve 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın.

 

4- Adres bilgilerinizi doğru bir şekilde doldurun ve kaydet tuşuna basın.

 

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

 

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın ve işlem tamam.

  
 

Siparişim eksik gönderilmiş ne yapabilirim?

 

"Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

 

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

 

2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

 

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.

 

4. Durumla ilgili bizimle +90 (212) 619 34 96 numaralı hattımızı arayarak irtibata geçebilirsiniz.

 

• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır."

 

Üye değilim siparişimi nasıl takip edebilirim?

 

Siparişiniz tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mailleri ve kargo sms i tarafınıza gönderilir.

 

1. Sipariş tamamlanınca “Siparişiniz Alınmıştır” bilgilendirme maili

 

2. Siparişiniz hazırlanmaya başlandığında ""Siparişiniz Paketleniyor"" bilgilendirme maili

 

3. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz Kargoya Verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.